Talenten ontdekken voor ouders en tieners: sessie in I*Boeks in Ledeberg op zaterdag 21 mei

15 05 2011

In I*Boeks in Ledeberg kan je aanstaande zaterdag 21 mei terecht. Daar vertelt Luk Dewulf naar aanleiding van zijn boek “ik kies voor mijn talent” over hoe je talent op het spoor kan komen.

De sessie is specifiek bedoeld voor ouders samen met hun zoon of dochter. Iedereen is welkom. Jullie zijn welkom vanaf 14u.

Praktische informatie vind je op http://www.iboeks.be/index.php


Acties

Information

Eén reactie

17 05 2011
Amalia Arrindell

Hoi Luk

Ik gebruik je radio interview om tieners tijdens het ouder-tienerproject AT&C BE YOURSELF dat ik heb ontwikkeld vanuit mijn bedrijf te prikkelen om na te denken over wat talent voor hen betekend.
Bedankt, want zoals jij talent omschrijft daar kan ik me meer dan in vinden.
Ik wou dat ik er zaterdag bij kon zijn. Helaas heb ik andere verplichtingen en val ik qua doelgroep waarschijnlijk buiten de boot als professional met een dochter van 6 jaar 😉
Ik ga zeker een boek bestellen en ik ben ook erg benieuwd naar verdere ontwikkelingen.
Hartelijke groet en succes zaterdag!

Plaats een reactie